lauantai 7. elokuuta 2010

Sukkavillitys (ja tuolivillitys)




Sukantekovimma on päällä. Nämä pitsisukat on tehty uusimmasta Novita lehdestä (syksy/2010). Ihanan helppo malli tehdä ja mielestäni ovat kauniit. Omien jalkojen kuvaaminen on edelleen hankalaa. Monta otosta piti napsia taas kerran.



Parit raidalliset perussukatkin tuli tehtyä kun turkoosia jäi vielä jäljelle. Yhdistin sen ruskean kanssa, mutta niistä laitan kuvia myöhemmin. Ne sukat ovat menossa lahjaksi ja haluan kuvata ne saajan jalassa. Tällä hetkellä puikoilla on elämäni ensimmäiset palmikkosukat oranssista seiskeveikasta.


Ostolakkokin vielä kummittelee mielessäni. Olen nyt päättänyt, että näitä en osta:
  • neulelangat, ostolakko loppuu kun olen käyttänyt/tehnyt/myynyt tai muuten päässyt eroon vähintään 75%:sta lankoja
  • nukkekotitarvikkeet, -tekomateriaalit, -kirjat tai valmiit tavarat, ostolakko loppuu kun olen saanut valmiiksi yhden taloistani. Eli siis siinä voi mennä kauankin...
  • en osta enää uusia vaatteita, kenkiä tai laukkuja vuonna 2010. Poikkeuksena sallitaan ulkomaanmatkat. Kirpparilta voin ostaa em. käytettynä, mutta vain jos tarvitsen kyseisen tavaran.
Ja tämän julistuksen jälkeen onkin ihan loogista näyttää viimeisin kirppariostos! ;D



Rapistunut tuolivanhus pääsi rakastavaan ja huolehtivaan kotiin tuunattavaksi. Taas yksi tuoli lisää kokoelmiin...


Loppuun vielä muutama valokuva maalta.






Helteistä viikonloppua ja perhosen keveää kesäpäivää kaikille!


1 kommentti:

  1. Ihanat sukat!!! Minäkin ostin tuon uusimman lehden (mun pitäisi tehdä lehtien ostolakko ;) ja katselin noita sukkia... jasitten niitä virkattuja lippiksiä :) Vihreästä joo olis kiva.....

    Voisin liittyä sun ostolakkoon! Mun asunto on tosiaan niin täynnä kaikkea, joka lähtöön. Eikös lakko kestänyt vain tämän vuoden loppuun? ;) 5 kk, ei paha.

    Nukkekotikerho jatkuu syksyllä, nyt en muista yhään koska? Ja kun oli puhetta joulukaleneristamme, en ole saanut kyllä yhtään aikaiseksi :( Mun pitääkin tarkistaa syksyn kerhosynttärisankarit, vaikka en itse aio kovinkaan aktiivisesti kerhoon nyt kiireiden takia osallistua, mutta lahjat haluan kyllä antaa.

    Ja vielä. Upea tuoli. Mulla on tuoli-ostolakko!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!